Ano, je to tak. Každý preferuje jiný styl. U mužů a žen je v tom obzvláště velký rozdíl. Žena vybírá pečlivěji, takže je ve velkém obchodě klidně i dvě hodiny. Muž většinou proběhne, věci které chtěl nahází do košíku, a je rád, že to má za sebou. Žena zboží přebírá a hýčká je. Vezme do ruky krabici, prohlíží, aby ji stejně zase dala zpět. Milá krabice nemusí mít strach, že by tam zůstala, ať je v ní cokoli. Protože ta žena se stejně vrátí a vezme si ji. Pro jistotu ji ještě na malou chvilku, asi hodinku, vyveze na výlet k jiné krabici s podobným zbožím a začne porovnávat. Nakonec je vezme obě.
Takže asi tak. Nu a nyní se podívejme na týž nákup z hlediska ženy, která již předtím viděla na totéž zboží reklamu. Většina neváhá, a krabici, na kterou reklamu viděla, prostě koupí. A tomu se v branži říká, vliv reklamy na jedince. Nebo účinnost. To je jedno.
Právě proto si všichni výrobci uvědomili, že pokud nemají reklamu, mají menší prodej. Proto ji začali umisťovat kde se dá. A asi tak nějak poté vznikly reklamní agentury.
Je jich jako hub po dešti. Jsou lepší a jsou horší. Reklamu vám udělá jistě lépe velká agentura se spoustou zaměstnanců a špičkovou technikou než malá a zastrčená se dvěma zaměstnanci z nichž jeden je pan ředitel.
Reklamní agentura Ostrava patří mezi absolutní špičku. Umí vše a má na to již zmíněnou techniku. Zaměstnává jen lidi, kteří jsou mistry ve svém oboru, počínaje designérem a konče tím posledním, což bývá většinou tiskař.
V celé agentuře se pracuje rychle a precizně na té nejvyšší úrovni. Nebudu psát, že zde nemůže dojít k chybě, protože je to nesmysl. Chyba se může vyskytnout vždy a všude, ale tady se nedostane ven přes různé kontroly. Takže zákazník, tedy zadavatel reklamy, o této chybičce, pokud už se stala, nikdy nebude vědět. On dostane svou reklamu naprosto bezchybnou. A tak to má být všude.